Hjälp!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till jag äter så mkt och kan inte stoppa det det är som jag aldrig sett mat förut, semeldagen idag gjorde det inte bättre. Jag känner mig astaggad vid vissa tillfällen sen rasar min värld bara samman och jag äter ngt litet sen känner jag att jag ändå förstört det och kan äta ännu mer eftersom "skadan redan är skedd" tänker inte ens skriva vad jag ätit idag.. FAIL DAG 4, kanske ska tillägga att det är lingonfuckiiiingvecka påverkar det? ..det måste det göra annars är det ngt allvarligt fel på mig.. jag kommer äta mig till döds eller till att min magsäck sprängs! Jag är RÄDD!

Kommentarer
Postat av: elli

gumman då :( går det inte att, när du väl vill faila, sätta dig att kolla thinspo, läsa bloggar, tänka på sommarn osv..? <3

2010-02-16 @ 23:55:15
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0