träningen går skit!

Fuck it SATS bara drar och drar från mitt konto 2 månader sen jag var där! Fast iof har jag hunnit med att vara utomlands 3 av dessa veckor men iaf..längtar tills vädret tillåter att man kan gå ut och springa! Nu har jag kort på SATS men jag är aldrig där! Såå trist att träna själv!! Behöver en tränings buddy som peppar mig! Iof tränar jag rätt bra här hemma men det är just sprigningen ja saknar!
btw för alla er som gillar vara ute och jogga köp nike+ så kan ni koppla ipoden till skorna hur bra som helst funkar för mig iaf, 300kr absolut värt!

Kommentarer
Postat av: elli

Ska köpa nya skor och har funderat på det där med Ipod och Nike.. Får nog bli det :D tack för tipset! take care <3

2010-01-14 @ 23:38:37
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Tess

varför kopplar man ipoden till skorna? :o

2010-01-15 @ 10:27:56
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0