Dålig helg

Skithelg på riktigt har ätit choklad och inte gjort som man ska vin slank oxå ner och en halv hamburgare på fyllan! Faaaaann!

Orkar inte ens lägga energi på att räkna hur många kcal jag har ätit skriver bara ner allt jag ätit här under helgen så jag blir påmind om vad jag INTE ska göra! ..nu måste jag ha inspiration!! Imorgon är det måndag ny vecka nya tag! Fan va illa 2v klarade ja att äta under 500kcal om dagen -1kg sen äter jag upp allt igen på helgen!! Gaaah blir såå trött på mig själv ibland!



16 december lördag

INTAG
Frukost: Morotssopa 2 skogaholm
Lunch: ½ Pasta Carbonara
Middag: Taco 2st med hårda skal
Övrigt: Apelsin + apelsin choklad 200kcal



MOTION
Ingen


17 december söndag
INTAG
Frukost: Polarkaka 1 nyttigt mörkt bröd te 1 klunk juice
Lunch: Morotssoppa knäckebröd
Middag: 2 oxfile bitar potatis i ugn kokta morötter
Övrigt: Knäckglass halv bulle.

MOTION
40 min rask promenad


Kommentarer
Postat av: evelina

bättre vecka kommer imon:)

2010-01-17 @ 14:18:42
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: elli

har gjort samma tabbe själv... ny vecka, nya tag <3

2010-01-17 @ 23:15:20
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0