8 Januari

Jobb dag idag nu ska jag berätta det sjukaste vi brukar handla mat på ett Wok ställe och ta med in till kontoret, man får alltid maten i en liten låda så jag har aldrig tänkt på hur mkt jag stoppar i mig tills idag då jag hälde upp allt på en tallrik! Galet mkt de fick inte ens plats på en vanlig tallrik utan jag fick två hela portioner! Fatta vad mkt onödigt man stoppar i sig omedvetet!! Nu åt jag bara upp 1/2! Men frukosten var svin onödig vi har alltid möte på fredags mornar så jag kommer inte undan, darrrrn!

INTAG
Frukost: (fredagsfrukost på jobbet) 1 grov mörk fralla 60kcal med skinka och tomat 30 kcal?. 1 liten yoghurt klick 40kcal. Juice 80kcal
Lunch: Halv portion thaiwok, kycklingfillé 55kcal Wok Grönsaker 40kcal ris (döö) 120? Kcal
Middag: Resten av lunchen –II-

8 godisbitar sura pussmunnar, saltlakris L massaaaaaa skit 100kcal

640 kcal + 100kcal

Nu rocka fett med rockring!


Kommentarer
Postat av: elli

har också tänkt på hur mkt jag vräkte i mig förut utan att ens tänka på det, helt sjukt! take care <3

2010-01-08 @ 19:51:06
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0