5 jan

Känns bra idag vaknade nu vid 11 tiden skönt att sova när man är ledig dock har jag vänt på dygnet totalt! Undra vad man ska hitta på idag jag vill ha Nintendo Wii har spelat det hos en kompis ganska bra träning och kul träning, dock har jag en annan kompis som råka kasta sönder sin tv! Har ni kört det, tycker ni att det funkar bra? 

INTAG
Frukost: Mild lätt yoghurt med frysta bär (utan socker) 1,5dl 60 kcal+25 kcal
Lunch: 1 kokt morot med salt 1/2 Banan 25kcal +50kcal
Middag: Kycklingfile 105 kcal 1/2 portion bulgur 60 kcal paprika 1 port 6 kcal klick creme fraiche 35kcal
Övrigt: 5 godisar a 16 = 80kcal ajabajjjaaaaaa!!!
_____
446 kcal

Rockring 30 min egen träning styrka 20min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0