28 Januari

Jag van en säljtävling på jobbet så priset var att gå på frukost på Grand Hotel fan alltså ja borde ha sjukskrivit mig idag! Jag åt så satans mkt :( Sen fick vi en baota skål med dumle och bullar på jobbet som inte gjorde saken bättre! Som topping på tagen avslutade jag dagen med bejkon pasta! GAHHHHHH!!

INTAG
Frukost: Fetaste frukosten på Hotell
Lunch: 5 dumlekola 2 bullar
Middag: Pasta bejkonröra

 

Träning SATS sprang 30min -300kcal, cross 20 min 120 kcal

 

Måste tänka på min dejt vi skriver på FB men han är så satans seg (divig) han är lite halvkänd men tror att han äger hela världen! Men jag är ju en riktig sucker för killar jag knappt kan få, lite mission sådär, då har jag ngt att jobba på :)
14 feb närmar sig, det kommer bli största skämt dagen som vanligt!
Silver från 90210 love her style and body!

Kommentarer
Postat av: psstt

haha precis så är jag med! vill ha det jag inte kan få. men slutar alltid med att jag tappar intresset när jag väl fått den personen att bli intresserad av mig haha.

2010-01-31 @ 19:33:05
URL: http://perfektionsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0