27 Jan

Nu känner jag mig lite nöjdare bara för jag va på SATS men jag har ju ätit skit idag så nöjd borde jag inte vara! Nu ere seriöst skärpning som gäller för fröken Isabelle!!! Hur går det för er?

Imorgon ska jag lägga upp lite recept från kändisarnas dietbok..  vad sägs om soppa?? vatten å buljong? ... Tomorrow We'll See...

INTAG
Frukost: Banan vitt bröd te
Lunch: Abbios hälsotallrik
Middag: 1 taco
Övrigt: 2 st mini semlor

Träning SATS Sprang 30min -300kcal, Cross trainern 20 min -120 kcal.




Kommentarer
Postat av: s

jag är 165, men ska antagligen försöka komma ner till 50 när jag har kommit till 55 :) kraam!

2010-01-28 @ 06:53:47
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0