20 januari

INTAG


Frukost: Knäckebröd m leverpastej 50kcal
Lunch: Ångkoktlax 50g, 100 kcal? Sås 35 kcal? + Grönsallad &vinäger 20kcal? Ris 80kcal?
Middag: Havregrynsgröt 137 kcal
Övrigt: Kanel bulle 217 va tvungen födelsedag på jobbet (hatar mina bortförklaringar hatar 217kcal!!)

=  639 kcal ILLAAAA!


MOTION
Rockring


Bra dag idag maten sög dock, hade på mig mina glansstuprörs byxor idag på jobbet med högklackar som jag brukar ha. Min kollega kom fram till mig och bara "Men Isabelle är det byxorna som har töjts eller är det du som har krympt (hehe hoppas på det sistnämnda) Du måste nog äta lite mer tror jag.. Äta inte en chans.. st 36 och byxorna hänger kan det bli bättre?! Score det gjorde min dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0