19 Januari

Idag känner jag mig mkt bättre kanske en bra start på veckan att rensa insidan ordentligt, gillar dock inte att sitta hemma på dagarna så oerhört tråkigt! Kollar på Ophra läser tidningar som min syster varit och handlat åt mig, hon är söt hon :) Vaknade iof vid 13 tiden idag, borde gå ut och få lite frisk luft, men jag orkar inte! Måste börja träna nu på gymmet när jag blivit frisk, jag fick ju så mkt snygga träningskläder i julklapp precis som jag önskat mig!
Borde rocka lite rockring ikväll, tror jag orkar det iaf. Kan göra det medans ja kollar på Paradise H, det är ju förövrigt jordens bästa underhållningsprogram! Herregud!


Mina kära läsare hur mår ni idag?


INTAG
Frukost: -
Lunch: 1/2 banan 50 kcal 1/2 apelsin 25 kcal 1 dl mild lätt y 30kcal. havregryn 1 sked 50kcal = 155kcal
Middag: mjukt tacobröd 100kcal (dumt) tomat 10 kcal gurka sallad 6kcal köttfärs 80 kcal =196kcal

= 351 kcal

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0