11 Januari

Ganska bra dag måste hålla mig under 500kcal varje dag nu då är jag nöjd. Vi har stopp i avloppen här hemma vet inte om jag kan bo hemma ikväll det stinker så satans äckligt jag spyr vet inte vad jag ska göra! hungrig blir jag iaf inte av det, alltid ngt positivt!



INTAG
Frukost: Knäckebrödsskiva m smör 40+10 kcal
Lunch: Hälsotallrik (kycklingbitar 50kcal med grönsaker 20kcal o bulgur 150kcal) Cola light 1 kcal (dumt)
Middag: 2 prinskorvar 40kcal spenat 40kcal 1 potatis 60 kcal
Övrigt: Chai te ?? kan någon??

 

 

411kcal



MOTION
Rockring


Kommentarer
Postat av: haiwan

det hopaps jag att du gör tjejen!!



Ha det toppen. Läs gärna mitt senaste inlägg om sd och komkentera gärna. kram

2010-01-11 @ 20:27:29
URL: http://haiwanmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0