Söndag

Vem har sagt att alla nystarter ska vara på måndagar? Känner mig som en fet kossa i två veckors tid bu har jag fullkomligt skitit i vad hur och när jag ätit! Vilket har resulterat i säkert 1kg fetare om inte mer vågar inte ställa mig på vågen. Nu ska jag köra hårt no mercy!! Vill att våren ska komma nu och hjälpa mig lite på traven, fatta va skönt och jogga ute utan att slaska omkring!

Nu är det hejdå med onyttig mat osv! GO GO GO!! Förresten hur går det för er? Saknar era peppande kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: Li.

Nejnejnje, du kan inte längta efter våren / sommaren redan baby: / vi ska ju hinna bli snygga tills dess :) nu gäller det att köra stenhårt.. vi har ingen tid att förlora så därför ÄR DET DAGS AT SÄTTA LITE FART NU !! KÄMPA VIDARE , VI SKA LYCKAS !

stay strong !

2010-02-28 @ 19:02:10
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: s

nu säger vi hejdå till onyttig mat och hej till trimmade kroppar :D kram

2010-03-01 @ 07:47:40
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0