Lördag 13 feb

Jiiises va det går dåligt för mig nu mår skit! Har inget att syselsätta mig med RASTLÖS = MAT = NO NO! Trodde att han skulle höra av sig igår men icke. Så nu ere typ kört.. Känner inte för att gå ut och festa med mina kompisar ikväll, känner inte heller för att sitta hemma och mysa framför tvn klarar inte av frestelsen av allt de äter jag är så svag just nu!! ÅH imorrn är det alla hjärtans dag uschh å blä vad jag hatar det!! Jag är allmänt negativ till allt!

PISSDAGAR!!


Borde gå och träna i ngn timme på SATS så jag kommer på andra tankar.. Ska byta min Oranga bakgrundsfärg också gillar den inte längre får nog bli hallonfärg!


Hur går det för er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

de går dåligt

2010-02-13 @ 16:14:52
URL: http://livetutanmatimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0