Frestande fredag

Fredag jag hatar fredagar gymmet stänger tidigt, alla köper hem godis! Jag blir frestad och allt går åt helvette.. jag vet att det kommer bli så! Anyhow idag var jag i förebyggande syfte och sprang 25 min på min lunchrast (hinner inte springa mer) -300kcal å lunch hinner jag inte äta så de blev en mini yoghurt och 2 knäckebröd så bra!

Tänkte äta omelett till middag men har ätit de till både lunch och middag för många ggr i veckan så de blev mat som de andra åt tortelini fyyy!


Ska nog va hemma och kolla på film ikväll och stirra mig sönder och samman på mobilen som aldrig får meddelande!


INTAG
Frukost: 2 mörka brödhalvor yoghurt juice
Lunch: 2 knäckebröd m skinka yoghurt
Middag: Tortelini
Övrigt: Döden Digestivkex vindruvor. Glass fruktsallad godis!!!! NOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0