8 feb

INTAG
Frukost: 1 Knäckebröd
Lunch: Morotssoppa (vatten buljong morot lök) 1 knäckebröd
Middag: Sallad ½ kycklingfile colalight
Övrigt: Banan clementin

Idag är jag stört förkyld, så det blir ingen träning, har typ inte ätit ngt idag så det gör iof inget ska nog rocka rockring lite innan jag nattar. Va just och såg Avatar har druckigt så mkt vatten idag så jag höll för fan på att kissa på mig under hela filmen! Mina vänner försökte få med mig ut å dricka öl sen. Jävligt tur att jag hatar öl så jag slapp, sen är jag ju iof väldigt envis av mig vill jag inte något så gör jag det inte, vill jag ngt så gör jag det! Så kan de sitta där sen med sina ölmagar och skratta sig lyckliga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0