morgon eller kvälls träning?

Dagen har varit bra familjen har ätit massa skit men inte jag :) imorgon är det tillbaka till verkligheten och jobbet ska bli skönt att komma tillbaka till gamla vanor och nu ska jag komma igång med SATS träningen igen efter jobbet, jag måste! De tickar oerhört mkt pengar från mitt konto och jag går inte ens!! Men det är bar för alla på jobbet har kort där så ngn ska jag kunna dra med mig det är såå tråkkigt att träna själv! Vad tror ni är bäst morgon eller kvälls träning? för mig är nog kvällsträning bäst för då ar jag som hungrigast och då kan jag göra dumheter.. på morgonen behöver jag inte vara sysselsatt för jag är ändå inte hungrig på morgonen!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0