Kvälls svammel

Hittade en Chokladkaka hemma just! jag är så stolt tog inte en enda bit utan gick runt och bjöd alla som var hemma hos mig så jag ska slippa vetskapen att ha den hemma, så jag slipper göra dumheter! Så nu ligger den i 3 personers magar och skvalpar (runt kanske jag ska säga istället för i för det är runt magen det hamnar tillslut).

Nu går jag och lägger mig nöjd och belåten med nästintill tom mage. Ovanligt jag är inte ens hungrig, vet ni vad det enda jag är sugen på nu? Blodapelsin.. herreguuud jag gillar ju inte ens blod apelsin.. det smakar plåt i min mun det är nog därför jag vill ha det! Frulle imorgon, maybe baby!
Nattiss!

Kommentarer
Postat av: elli

natti natti! <3

2010-01-12 @ 00:01:11
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: evelina

det samma;) men eller hur skjut mig är så jävla rädd att (han) ska se att jag kollar han jämt hahaha;) natti

2010-01-12 @ 00:11:02
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0