Hur går det för er mina vänner?

De två första veckorna på det här året körde jag stenhård diet bara nyttigt och knappt åt. då gick jag ner 2 kg (rörde mig dock inte ett piss). Nu sedan en vecka tillbaka har jag ändrat strategi, har ätit m,assa skit (har blivit bortbjuden på 3 middagar på 2 helger) Men anyhoow har jag börjat träna varannan dag 30 min springer jag i fort tempo och 20 min cross train på SATS sen gör jag gym i 20 min å va tror ni har hänt jag kommer i mina skinny jeans! Wooohoo!



Nu ska jag inte tappa det här. Imorrn blir det gymmet igen :)
Har ni tips på bra musik man kan gymma till? Ska lägga upp min playlist åt er snart så får ni lite tips..


MTV's 'The Hills' star Whitney Port is spotted on her way to the gym in Brentwood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0