Berättar

Hej! Som de flesta vet har jag haft en annan blogg tidigare, la ner det eftersom jag blev påkommen! Så nu skriver jag här istället. Kan berätta lite om mig för er som inte vet. Jag heter Isabelle är 20 år och bor i centrala Stockholm. Jag är 175 cm och har 39 i skostorlek, dessa två tal är de enda som ska vara de samma när jag är klar med den här resan..

Snart är det vår igen och jag ska bli smal, eller smalare för smal är jag redan men det finns fortfarande fett på kroppen som måste bort. Målet är att i aug ska jag väga 55 kg (jag har flera delmål). Hittils har bara tränat halvt och inte allt ordentligt utan bra sprungit runt och dattat istället för att göra saker ordentligt.

Men egentligen vill jag inte springa huden blir slapp av det, mina ben är det enda på min kropp jag är nöjd med. De är långa men kan bli smalare. Stora problemet ligger på höfterna och brösten Hur tränar man bort fettet där på brösten??? Jag har 70D (äkta) och jag slår vad om att de väger minst ett halvt kg var. Äckligt!

Varje gång jag äter tänker jag att varje liten smula ettsar sig fast på min mage eller mina bröst, så därför ska jag nu sluta äta onödiga saker utan bara äta när jag absolut måste. NU ÄR DET SLUT PÅ GODISÄTANDET! NYTT ÅR NYA TAG!!

Kommentarer
Postat av: Miss A.M.

Lycka till! :) 70D skulle jag med 70A inte säga nej till... ^^

2010-01-03 @ 17:53:40
URL: http://cherrycheeks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lycka till :) ska följa din resa...

2010-01-03 @ 18:37:57
URL: http://todaytomorrowforever.blogg.se/
Postat av: J

Hehe jag säger som cherrycheeks, jag skulle gärna lägga på mig MER fett på brösten ;) Men ja, jag tror inte du kan träna så att brösten blir mindre, däremot kommer de ju minska när du går ner i vikt :) Lycka till!

2010-01-03 @ 20:36:16
URL: http://fyrtiofemkg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0