Utmaning

Fick den av en av mina favvo bloggar

Såhär ska du göra om du fått en award:

* kopiera awarden från min blogg
* länka personen som du fått den av
* berätta sju saker om dig själv
* välj sju bloggar som du vill ge den till
* länka till dem
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

1. Jag är jordens största tävlingsmänniska skulle nästan kunna gå över lik för att vinna alla tävlingar jag ställer upp i..

2. ..och som följd av detta är jag också jordens sämsta förlorare. Kanske beror på att jag har spelat på handboll på elitnivå.

3. Jag jobbar inom finans branschen vilket förvånar ALLA när de ser mig irl. Ser tydligen inte ut och passa där. Men jag älskar att slå underifrån och göra otippade saker.
4. Jag älskar också saker som enligt mig själv är omöjliga att få eller ouppnåliga. Det kan gälla allt från killar till utmaningar eller resor. 

5. Jag sitter på tok för mkt vid datorn och tränar aldeless för lite. 

6. Mina bästa prylköp år 2009 var iphone, ny bred säng och bally kängor.

7. Jag älskar choklad och broccoli och kokta morötter över allt annat dock inte tillsammans.

Sju bloggar jag vill tilldela en award (länkningen funkade inte, så jag skrev ut adresserna:

Alla bloggar verkar redan vara utmanade så jag utmanar alla som inte har gjort denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0