Poppis tonight

Ikv ska jag kanske träffa mitt ragg, men innan ska jag gå ut med alla mina favvorit tjejer. Jag har verkligen svårt att ha flera bollar i luften samtidigt. Ikväll är det melodifestival (jag är typ sveriges största sucker för det). Sen ska jag gå ut med mina tjejkompisar (all in night) samtidigt som jag har lovat min co worker att plugga finans med henne imorgon kl 10 (hoho kommer inte gå). Som strössel på allt har mitt ragg bjudit mig på efterfest hos honom men det gällde tydligen inte mina tjejkompisar utan bara mig..

Hur ska kvällen sluta? Så här många scenarier.. va det länge sedan jag var inblandad i! Ikväll är man poppuläääääärr huh!
Nu ska jag gå till gymmet iaf :)
grammy_awards_03_wenn2729603

Kommentarer
Postat av: elli

Hihi hellre för mycket att göra än för lite ;) Jag är också en riktig sucker för Melodifestivalen hah! Ha det så bra ikväll <3

2010-02-06 @ 15:00:47
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Miss A.M.

Marisa Miller är bara FÖR snygg. ^^ Hoppas du får en rolig kväll!

2010-02-06 @ 15:23:17
URL: http://cherrycheeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0